Müügitingimused & Kauba tagastusõigus

Müügitingimused

Käesolevad üldtingimused kehtivad kõikidele meie veebipoes sõlmitavatele lepingutele ja toodete müügile.

  • Tarbija – füüsiline isik, kelle tellimuse eesmärk ei ole seotud majandus- või kutsetegevusega.
  • Ettevõtja (äriklient) – füüsiline või juriidiline isik, kes esitab tellimuse majandus- või kutsetegevuse raames.
  • Klient – nii tarbija kui ka ettevõtja.
  • Ettevõtjana tellimuse esitamisel tuleb sisestada kehtiv käibemaksukohustuslase number.
  • Kui käibemaksukohustuslase numbrit ei sisestata, käsitletakse klienti tarbijana.
  • Hilisemat muutmist või korrigeerimist ei ole võimalik teha.
  • Kui tähtaeg on väljendatud tööpäevades, siis see hõlmab kõiki tööpäevi, välja arvatud laupäevad, pühapäevad ja riigipühad.
  • Meil on õigus üldtingimusi ühepoolselt muuta ja täiendada, kui selle vajaduse tingivad muudatused õigusaktides, turutingimustes või meie ärimudelis.
  • Uued tingimused avaldatakse meie veebilehel.
  • Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatust, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
  • Teie lepingupartner on Nobiliore OÜ.
  • E-poes kajastatud pakkumised on indikatiivsed ja võivad muutuda kuni lepingu sõlmimiseni.
  • Enne tellimuse esitamist on võimalik sisestatud andmeid kontrollida ja parandada.
  • Tellimuse esitamisega annate nõusoleku lepingu sõlmimiseks.
  • Siduv leping sõlmitakse pärast tellimuse esitamist ja makse sooritamist meie pakutava veebipõhise makseteenuse pakkuja kaudu.
  • Kehtivad tellimuse tegemise ajal veebipoes kuvatud hinnad, mis sisaldavad 22% käibemaksu.
  • Lisandub transpordikulu, mille suurus sõltub kauba mõõtmetest ja kaalust.
  • Saatmiskulude arvestus ja teenusepakkuja nimi on nähtav ostu vormistamise protsessis.
  • Maksevõimalustest pakume nii kaardi- kui pangamakseid. Pakutavad maksevõimalused võivad muutuda.
  • Meil ei ole kohustust kaupa tarnida, kui kaup ei ole saadaval või me ei saa kaupa õigeaegselt kätte. Sellisel juhul teavitame teid viivitamatult ja tagastame ettemakse.
  • Kauba kättesaamise aeg ja koht kuvatakse ostu vormistamisel ja saadetakse tellimuse kinnituses.
  • Kohaletoimetamise tähtaeg sõltub makseviisist ja lõpeb tähtaja viimase päeva möödumisel.
  • Me ei vastuta viivituste eest, mille on põhjustanud vääramatu jõud. Kauba tarneaeg pikeneb selliste takistuste korral.
  • Kaup jääb kuni selle eest täieliku tasumiseni meie omandisse.
  • Me ei vastuta puuduste eest järgmistel juhtudel:
    • Ebaõige paigaldamine või kasutamine (nt toitepinge piirväärtuste mittejärgimine, toodete kasutamine mittesobivas keskkonnas)
    • Ebaõige hooldamine (nt ebasobivate puhastusvahendite kasutamine)
    • Toote kasutamisest või loomulikust kulumisest tingitud puudused
    • Toote omavoliline muutmine
  • Tootjate garantiid kujutavad endast ainult nõudeid tootja kui garantii andja vastu, mitte meie kui müüja vastu.
  • Kohaldatakse Eesti Vabariigis kehtivaid seadusi.
  • Õigusvaidlused lahendatakse kokkuleppe mittesaavutamisel Harju Maakohtus. 
  • Tarbijal on õigus pöörduda kohtusse vastavalt seaduses sätestatud kohtualluvusele.
  • Kui mõni säte osutub osaliselt või täielikult kehtetuks, ei mõjuta see ülejäänud sätete kehtivust.
  • Pooled asendavad kehtetu sätte kehtiva sättega, mis vastaks lepingu sisule ja mõttele.

 

Viimati muudetud 12/05/2024

Kauba tagastusõigus

Vastavalt seadusele on Tarbijal õigus taganeda sidevahendi abil sõlmitud lepingust ja tagastada kaup 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Taganemisõigus ei kohaldu juriidilistele isikutele.

Lepingust taganemiseks täitke taganemisavaldus ja kauba tagastusvorm klikkides SIIA – kui on küsimusi, siis palun võtke meiega ühendust kirjutades e-posti aadressil info@12lampi.ee või helistage numbril +37257444327. Hetkest kui olete meile esitanud lepingust taganemise teate on Teil 14 päeva kauba tagastamiseks.

Toote tagastamise õigus rakendub ainult juhul, kui ostetud toodet ei ole kasutatud või muul moel rikutud. Taganemisõigus ei kehti lepingutele, mis puudutavad kaupade tarnimist, mida on eraldi kokkuleppe alusel kohandatud vastavalt Tarbija erisoovidele.

Kauba tagasisaatmisega seonduvad kulud kannab Tarbija.

Enne toote tagastamist pakendage see nii hoolikalt kui võimalik. Kasutage originaalkarpi koos originaalsete pakendiosadega. Kui see mingil põhjusel ei ole võimalik, siis võtke kasutusele kõik meetmed, et kaup ei saaks transpordi käigus kahjustatud.

Juhul kui kaup saab hooletu pakendamise tagajärjel kahjustatud, jätab Müüja endale õiguse nõuda Tarbijalt kauba väärtuse vähenemise hüvitist ja/või kauba algse oleku taastamise eest (kui see on võimalik) kompensatsiooni. Sellisel juhul määrab Müüja kahjuhüvitise suuruse ning vähendab Tarbijale tagasimakstavat ostusummat kahjuhüvitise summa võrra. 

Viimati muudetud 12/05/2024

KKK

Mõned küsimused kipuvad korduma. Panime need siia kirja ja lisasime omapoolsed vastused.

Peale ostu sooritamist saadame teile lingi vedaja veebilehele ja saadetise jälgimiskoodi, mille alusel saate kauba liikumisel silma peal hoida. 

Kui olete valinud saadetise toimetamise pakiautomaati, siis palun tehke pakendist pildid enne kui selle avate. Üldjuhul ei tähenda kannatada saanud pakend veel seda, et toode ise oleks mingil moel kannatada saanud. Aga kui nii on juhtunud, siis võtke meiega ühendust ja me lepime kokku edasised sammud.

Kui pakk jõuab teieni kulleriga, siis veenduge, et pakend oleks kahjustamata. Ideaalis võiksite selle ka kulleri juuresolekul avada ning veenduda, et kaup on kahjustamata ja selle kogus vastab tellimusele. Kui märkate kahjustust, siis vormistage kulleri juuresolekul vastav kauba kontrollimise akt. Selle alusel on võimalik esitada kahjunõue.  

Sellisel juhul palun võtke meiega ühendust spetsiaalse tagastusvormi kaudu või muul teile sobival moel. 

See sõltub millise tootjaga on tegemist ja kas toode on koheselt saadaval. Meie e-poes müüdavad valgustid pärinevad tootjatelt ja ladudest Euroopas. Mõistlik on arvestada 8 kuni 14 päevaga.   

Toodetel on tootjagarantii 2 aastat alates toote kättesaamisest kliendi poolt. 

Pakume küll. Selleks peaksite meiega ühendust võtma ja arutame detaile. Kui saame kokkuleppele, siis 12Lampi määrab teile isikliku kliendihalduri, et kõik sujuks ilma liigse peavaluta.